FANDOM

Kirityo.jpg

İsim (Kanji) 桐ヶ谷和人
İsim (Romaji) Kirigaya Kazuto
Nick(Kanji) キリト
Nick Kirito
Lakaplar
  • «The Black Swordsman»
  • «The Twin Blade Swordsman»
  • «Beater»
Yaş 16 (Doğum:7 Ekim 2008)
Cinsiyet Erkek
Oynadığı VRMMORPG'ler
  • «Sword Art Online»
  • «ALfheim Online»
  • «Gun Gale Online»
Loncalar
  • Eski Solo Player (SAO)
  • Black Cats of the Full Moon (Eski Üye) (SAO)
  • Knights of the Blood (SAO)
Aile
  • Kirigaya Midori (Yenge)
  • Kirigaya Minetaka (Amca)
  • Kirigaya Suguha (Kuzen)
  • Yuuki Asuna (Sevgili/Oyundaki karısı)
  • Yui (Oyundaki çocuğu)
İş Öğrenci

Kirito ('キリトKirito) Sword Art Online serisinin ana karakteridir. Sword Art Online oyununun beta sürümünü denemek için seçilen 1000 kişiden biridir.En çok yükselen beta oyuncusudur. Asıl adı Kirigaya Kazuto (桐ヶ谷和人Kirigaya Kazuto)dur.

Anime seiyuusu Matsuoka Yoshitsugu'dur.

GörünüşEdit

Gerçek Hayat ve SAO GörünümüEdit

Kirito CBT Avatar.png

Oyunun başında ve beta sürümde Kirito

Oyunun başında ve beta sürümde Kirito'nun avatarı aynı bir animeden fırlamış, gereğinden fazla yakışıklı bir karakterdi. Ama Kayaba Akihiko tüm oyunculara "ayna" itemini verdikten sonra, görünümü gerçek hayattakiyle aynı hale geldi.

Kirito hafif uzun siyah saçlıdır ve göz rengi de siyahtır. Narin yüzünde pek de erkeksi bir görünüm olmadığından kendisini kız zanneden pek çok oyuncu olmuştur.

Oyunun ilk seviyelerinden sonra SAO'da koyu renki giyiminden dolayı kendisine «Black Swordsman Kirito» (Kara Kılıççı Kirito)

denmiştir. Benzersiz yeteneği «Dual Blades» ortaya çıktıktan sonra iki kılıçla birlikte dolaşmaya başlamıştır. Siyah «Elucidator» ve beyaz «Dark Repulser». Knights of the Blood'ın lideri Heathcliff tarafından yenildikten sonra loncaya katılıp, loncanın kırmızı-beyaz üniformasını giymeye başlamıştır.

Gerçek hayatta koyu renkli kıyafetlere ayrı bir sempatisi olan Kirito'nun SAO ve gerçek görünümü aynıdır.

ALfheim Online GörünümüEdit

Kirito'nun oyundaki görünümü, ALO'daki klasik «Spriggan», ırkındandı. Bu ırkı seçme sebebi, ekipmanının ve kullandığı itemlerin çoğunun siyah temalı olmasıdır.

ALOkirito1.jpg

ALO'nun başlarında Kirito

Saçının önüne düşen siyah kakülleri yerine, saçları doğal biçimde dikilmiştir. Gözleri büyük ve muzur tiptedir, ve her zamanki gibi siyahtırlar. Ayrıca kanatlarının rengi mavimsi gridir. "Mother's Rosario" arc'ında, saçları oyun başındakinden biraz daha farklı olmakla birlikte çok da değişmemiştir. Oyundaki ekipmanı, aslında daha çok «Imps» gibi ırklar için tasarlanmış, büyük ve ağır bir paladır. SAO'dan kalma çift el kılıç kullanma yönelimi ALO'da da devam eder.

ALOkirito2.png

GGO'dan döndükten sonra Kirito'nun ALO avatarı

Gun Gale Online'da bir süre kalıp, daha sonra avatarını ALO'ya geri getirdiğinde, saçlarını gene SAO'daki haline biraz benzer hale getirmiştir. Gözleri gene aynı kalmıştır. Ayrıca ekipmanına yeni bir ceket eklemiş, palasını da uzun bir kılıçla değiştirmiştir.

Aralık 2025'in sonlarına doğru Kutsal Kılıç Excaliber'i elde edip, çift el kılıç yeteneğini kullanmaya devam etmiştir.

Gun Gale Online GörünümüEdit

Kirito, GGO' da cinsiyetinin erkek olarak tanımlanmasına ziyade dış görünüşü sevimli bir kız gibi görünür fakat bu sadece yüz görünümü için geçerlidir. Seride de gördüğümüz üzere '' Asada Shino '' ( Oyundaki adıyla Sinon) adlı bir kız oyuncuyla da tanışmalarını sağlayan şey de Kirito'nun kız görünümüdür. Kirito giyim olarak beyaz ve siyah çizgili bir kıyafeti vardır. (bu üst için geçerli alt kısım düz siyah pantolon) Savaşırken ise zırhlı gene siyah bir görünüm seçmiştir. Avatarının saçları uzun ve siyah, gözleri ise mor rengindedir.

GeçmişEdit

7 Ekim 2008'de doğan Kirigaya Kazuto, gerçek ailesi doğumunda 1 yıl sonra trafik kazasında öldükten sonra amca ve yengesi tarafından evlat edinilmiştir. Büyürken kuzeniyle birlikte dedelerinin desteğiyle bir kendo dojosunda kendo öğrenmiştir. Teyzesinin bilgisayar sistemleriyle ilgili yazılar yazan bir dergide editör olmasından etkilenen Kazuto, tam manasıyla bilgisayar ve bilgisayar sistem teknolojilerine aşık olmuş, iki yıl sonunda kendoyu bırakmıştır.

Kazuto'nun bir programcı olarak muazzam bir yeteneği vardır. İlkokuldayken parçalarını birleştirip bir bilgisayar kurmuştur. Ayrıca 10 yaşındayken ulusal kimlik veri tabanında kendi silinmiş bilgilerine ulaşmış ve aslında gerçek ebeveynleriyle yaşamadığını, onların trafik kazasında öldüğünü öğrenmiştir. Ayrıca sistemin Yui'yi silmesini önlemek için onu bir obje haline getirip NerveGear'ında depolamayı başarmıştır.

Şu anda amcası yengesi ve kuzeniyle birlikte yaşamaktadır.

İlişkilerEdit

Yapım aşamasında.

YeteneklerEdit

Sword Art Online (SAO)Edit

  • Seviye: 96
  • Ana Ekipman
    • 「Elucidator」 (Tek el kılıcı - canavardan düşme)
    • 「Dark Repulser」 (Tek el kılıcı - oyuncu yapımı,yapan oyuncu: Lisbeth)
    • 「BlackWyrm Coat」 (Deri ceket, oyuncu yapımı,yapan oyuncu Ashley)
    • 「Coat of Midnight」 (Deri ceket, ilk katın bossundan düşme)
  • Beceri slotları: 12
  • Kazanılan yetenekler:
    • Tek el kılıcı - 1000 «Master»
    • Dual Blades «Benzersiz Beceri» - 1000 «Master»
    • Bıçak atma - 967
    • Savuşturma - 1000 «Master»
    • Savaşta iyileşme- 944
    • Arama - 1000 «Master»
    • İz sürme - 963
    • Saklanma - 1000 «Master»
    • Gece görüşü - 908
    • Ağırlık taşıma limiti - 949
    • Hız - 870
    • Balıkçılık - 604

Tek El Kılıç BecerileriEdit

  • Horizontal Square
  • Flashing Penetrator
  • Reaver
  • Slant
  • Vertical Square
  • Vorpal Strike
  • Weapon Break
  • Deadly Sins
  • Sonic Leap

Silahsız BecerilerEdit

  • Dövüş sanatları
  • Etkileme
  • Meteor kırılımı

Dual Blades BecerileriEdit

  • Double Circular
  • Starburst Stream
  • The Eclipse

Also on FANDOM

Random Wiki